Godmorgon!

Har packat klart inför lång"helg" norröver. Ska slänga mig på cykeln och trampa i väg till "Katko" på studiebesök och sedan trampa hem igen, slänga i mig lite makaronilåda från i går, invänta min kompis och tillika "privatchaufför" Emma och sedan åka till skolan för seminarie.
Har en maffig tent på måndag och har ännu inte engagerat mig nämnvärt, antar att det straffar sig i slutändan, har hittills inte så goda erfarenheter av att läsa på tent när man är "hemhemma", där finns så mycket annat roligare att göra! Borde verkligen orka engagera mig, det är ju skolårets sista teoritent dessutom, vore ju illa om orken inte räckte ända till målet.
Nu måste jag rusa, ha en bra dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort