Ska snart iväg igen

idag blir det kvällsskifte för min del. Börjar redan klockan ett så jag har inte många minuter på mig att rafsa ihop några rader. Har varit på en skön långpromenad med vovven, nackdelen med det här vädret är ju bara att hon är mera svart än vit när man kommer hem igen. Borde ta en ordentlig genomgång av hennes päls, snart är hela hunden bara en enda stor tova. Tror det blir att klippa "vårfrisyr" här småningom, idag stannade hon stup i kvarten också då snön klumpades fast i stora bollar längs hennes tassar.
Nähäpp, nu ska jag fräscha upp mig och packa med nåt ätbart inför kvällen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort