Som på moln

Kom mig äntligen iväg och invigde mina nya löpskor och det var nästan som att gå på moln, jag är supernöjd med mitt köp! Kunde dock konstatera följande:
1. Min kondition är så gott som obefintlig efter de senaste månadernas träningssvacka.
2. Jag kommer att bli så illa tvungen att fixa min rygg, har fortfarande en låsning mellan skulderbladen och den gör att jag inte kan andas ordentligt, speciellt inte när jag anstränger mig.
3. Jag hade (nästan) hunnit glömma hur trist det är med en vit långhårig hund och höstrusk.
4. Från och med nu är det no mercy - kan inte fortsätta i samma stil, det slutar illa. Kilona smyger sig på igen och det blir bara tyngre och tyngre att komma igång. Hoppas på att komma mig till gymmet i morgon, om det är för mycket att hoppas på återstår att se, men jag vill verkligen komma igång nu.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort