Min syster

skriver meddelanden åt mig på facebook och gör mig galen av saknad, så jag har inget annat val än att klä på mig, packa lite smått och traska iväg till busshållplatsen. Klockan två åker jag norrut med bussen. :)
Fick min nästsista lön från sommarjobbet igår och blev glatt överraskad. Hade räknat med ca 300 € men fick även en massa semesterersättningar o sånt så där stod jag och stirrade på lönespecifikationen och tänkte knappt tro mina ögon, nästan 1000€ i handen! Antar att jag kommer att få mina löpskor i allafall. Hehe... :)
Handlade en massa god och hälsosam mat i går, nu är jag riktigt på hugget att ta itu med mitt liv, sen råkade jag hitta två bautastora godispåsar i skåpet, så dom måste jag ju förstås avverka först, innan jag kan kalla mig riktigt hälsosam.
Nej, nu måste jag börja på här. Ha en trevlig helg, det tänker jag ha! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort