Det regnar i Ragnars rabarberrabatt

Trots allt känns det skönt med lite regn efter de två senaste dagarnas sommarvärme, men eftersom jag ska köra till Vasa om nån timme så tycker jag att det inte gjorde nåt om det slutade, åtminstone så länge jag ska köra. Har bara eftermiddagen i dag och hela morgondagen med föreläsningar, så det blir nog en relativt snabb visit i Vasa den här veckan också. Skönt. Har en massa kläder som jag ska hinna tvätta under den tiden, så jag antar att tvättmaskinen kommer att få jobba hårt i kväll. :)
.
Har haft en så skön påskhelg att det är inte klokt. Dock har det blivit allt för mycket av det goda i matväg, så jag känner mig som om jag vägde ett ton minst för tillfället. Helgen avrundades med ett besök på Pedrinas i Kokkola med våra vänner H&M. Ack, så gott (och dyrt...)! Jag har nu tänkt komma i gång med lite löpträning fr.o.m. den här veckan, ni får påminna mig om det verkar som om jag skulle strunta i det hela.
.
Nu ska jag försöka packa i hop lite grejer här i röran och försöka få med mig alla smutsiga kläder när jag åker. Det är inte det smidigaste att bo på två ställen måste jag medge, så det är nog inget jag rekommenderar. Det ska bli skönt om si så där en månad när alla saker (förhoppningsvis) börjar vara flyttade till ett och samma ställe. Just nu är det lite så att när man skulle behöva något så är det alltid på fel ställe. Sen vill man ju inte så gärna köra några extra varv mellan Vasa och Lepplax, så där för skojs skull.
.
Det som oroar mig mest just nu är hur jag ska kunna lämna vovvarna i Lepplax. Jag tvivlar inte på att gubben tar hand om dem, men hur ska jag klara mig ensam? Här ligger nu lille Fritjof och gnyr som en riktig bebis och då ska man bara helt kallt ta sitt pick och pack och lämna dem här ääääända tills i morgon eftermiddag. Stackars mig... ;)
.
En riktigt skön tisdag önskar jag er alla! :)
.
.
Eftersom varken min lillebror eller hans käraste läser min blogg (av vad jag förstått)
så tror jag att det är relativt riskfritt att publicera denna bild... :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort