I dag

ska jag förlösa för första gången! Visserligen bara en docka, men ändå. :)

Sen har jag inplanerat en massa annat också. Vaknade med ett sånt sug efter en joggingtur, jag hoppas den känslan håller i sig tills jag kommer hem från skolan för det ser ut att bli vackert väder i dag. Sen borde Kira få sig den där genomgången av pälsen och en tvätt, så hon är ren och fin tills valparna anländer. Sen borde jag städa, packa och förstås göra lite skolarbeten, har ju som sagt ett arbete att opponera i mogon. Men fortsätter jag med samma energi som jag har nu hela dagen så borde detta inte vara nåt större problem. :)

En riktigt skön torsdag till er alla!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort