Onsdag

Igen en onsdag. Jag har sagt det förut också att mitt liv mest tycks bestå av onsdagar. Jag ska försöka pracka på mig lite tjocka ytterkläder och hoppas att min bil samarbetar ännu en dag trots denna envisa kyla. I dag väntar vårdteori och mödravård om jag inte minns helt fel. Sedan en kväll med näsan i examensarbetet igen. Livet leker! :)
.
Nu måste jag skynda, ska ha Emma och Frida med mig idag så de inte fryser bort i den här vansinnesvintern. Ha en riktigt skön onsdag alla vänner!
.
Ps. En liiiiten kommentar nu som då skulle ju inte skada... ;)

Kommentarer
svägerskan :)

Hej du :) ska lämna ett avtryck idag...följer intensivt med vad du skriver o ibland kvider av skratt o ibland tänker...voj stackars Marika månne du få kraft o klara av de du håller på med... Allt gott till dej o lillebror :) Kraaam

2011-02-16 @ 09:11:12
Marika

Man får ta en dag i taget. Ibland går det bättre och andra dagar får man slita sitt hår. ;) Kramar till dig med! :)

2011-02-16 @ 11:46:32

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort