Pust

Det blev ett Body pass i dag också, gissa om mina muskler led? Det var nästan att jag hörde deras förtvivlade skrik när de sista krafterna sakta men säkert pressades ur dem :)
.
Jag har en vag aning om att jag kommer att få skippa morgondagens RVP pass. Anledningen? Jo den ENORMA snömängd som vräker ner här i kväll, jag antar att jag kommer att få tillbringa ännu en dag med snöskoveln i hand. Sucka mitt hjärta men brist icke...
.
Dock verkar gubben nu ha fattat att vi ska åka norröver i helgen. Så alla mina gullungar, gör er beredda för snart kommer er galna moster/faster och busar tills vi stupar.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort