Trevlig helg!

Min helg kommer att gå i arbetets tecken, både här hemma och på sjukan. Hoppas ni har det trevligare än så. :) Har skurat lite garderober i dag men det blev för mörkt för att fortsätta. Småningom kan vi kanske flytta upp i vårt nya sovrum. Lyfte också in köksbordet i dag även om jag gärna hade satt lite flera lister på plats och hunnit skura golven en ordentlig gång innan, men har man en otålig gubbe så har man.
.
Det har gått väldigt sakta framåt här hemma de senaste dagarna, har försökt ta vara på det vackra vädret mera än förra sommaren så i onsdags var vi med syster S och hennes familj ut till deras villa och njöt av den underbara värmen. I går blev det först sovmorgon för min del och på kvällen åkte vi till Näs då gubbens bror och hans familj kommit hit från Sveariket. Vi hade bara tänkt åka dit på en snabbvisit och sedan hem för att fortsätta renovera, men hux flux så hade hela kvällen gått.
.
Nu ska jag ta natt, i morgon väntar renoverande från morgonen och sen kvällskift på det, najs eller b*js? Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort