Barndelen

i farmakologin hade också gått riktigt bra, så nu är halva den kursen avklarad. Bara den värsta halvan kvar då alltså. Jag ska försöka vara riktigt duktig i helgen och läsa flitigt även om helgen troligtvis spenderas norröver. Få se hur det lyckas. Just nu är jag i valet och kvalet om jag ska gå på morgondagens föreläsningar eller om inte. Vi har bara en kort föreläsning på förmiddagen i just farmakologi och den del vi ska gå igenom har jag redan läst flera gånger på egen hand så nyttan av att gå på själva föreläsningen kan ju diskuteras. Dock borde jag hämta en bok som en lärare lånar ut åt mig och Carolin för vårdteori arbetet.
.
Sen i något skede så borde jag hinna städa hela huset, helst byta bort jul/vinter gardinerna och få lite mera ordning på torpet. Tid för sånt har inte funnits de senaste veckorna men nästa helg får vi övernattningsfrämmande och tills dess hade man ju gärna fått bort en dammtuss eller två.
.
Just nu borde jag byta om och söka mig till gymmet, även om jag egentligen inte vill. Jag skulle helst krypa under filten i soffan och skita i alla måsten i dag, men se det går ju inte för sig. Gissa om jag längtar till den dag då jag med gott samvete kan slänga mig i soffan en kväll utan att ha en massa saker som skriker efter min uppmärksamhet. När månne den dagen kommer, nån som upplevt en sån ännu?

Kommentarer
Sofia A

Ja du, jag har upplevt många sådana dagar redan i år! Du vet, med en pluggande man blir det många hemmakvällar då man inte gör ett skit nytta! Nog kommer din tur också, vänta bara tills skolan är slut, då har du all tid i världen!:) Fortsätt kämpa på, jag hejar på dig! :) Ha det gott!

2011-03-10 @ 18:50:27
Anonym

Nåmen, ja väntar på he tå, he byri ju bara vara ett å halv år kvar tå... assit å pikadell... :)

2011-03-11 @ 09:09:25

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort