Godnatt!

Som jag misstänkte var det rätt så tröttsamt att stiga upp i morse, så när vi kom tillbaka till Kållby igen var det skönt att äta mammas/pappas goda mat och sedan krypa under täcket med mina två älsklingar ett par timmar. När jag vaknade igen var klockan redan fem på kvällen och vi fick börja fundera över lite kvällsprogram åt oss. David ringde min bror R. och undrade om de var hemma och det var de, men de hade redan besök inplanerat för kvällen, så vi bestämde oss för att återkomma en annan gång. I stället for vi och hälsade på gubbens syster Heidi och hennes familj. Där spenderade vi resten av kvällen tills det var dags att köra hem i snöslasket. Hem kom vi tryggt i vilket fall som helst och jag har nu packat upp och surfat en stund.
.
I morgon är det dags för vägning igen och jag fasar för vad vågen skall visa. Vad är det för fel på mig? På helgerna saknar jag helt karaktär! Den här helgen har jag igen ätit alldeles för mycket och dessutom tryckt i mig godis. Om jag kan hålla mig in i veckorna ska det väl inte vara så omöjligt att göra det på helgerna också?! FY på mig. Nya tag i morgon. Tur att de ändå kommer rätt så ofta de där måndagarna... ;)
.
Nu godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort