Plugghäst

Idag har jag lekt plugghäst. Jag har suttit med mina instuderingsfrågor till farmakologitenten och sen har jag förberett för posterpresentationen vi har i morgon på mödravården. (Haha, jag skrev först fel, det blev mördavården. ;D ) Nu är klockan miss i nassen och i morgon väntar just mödravård och sedan anatomiförläsningar på eftermiddagen.
.
I dag fick jag ett erbjudande om att jobba i morgonkväll på barnavdelningen här i Vasa. Tyvärr hade vi ju skola, så jag kunde inte komma, men hon som ringde sa att det nog kommer flera chanser och då jag sa att jag gärna kommer någon gång nu när vi småningom börjar ha lite lediga dagar här och där så noterade hon det och jag hoppas verkligen att de ringer igen! Vilken bra erfarenhet det skulle vara även om det säkert är spännande första gångerna.
.
Men nu måste jag verkligen dyka i säng om jag ska orka plugga lika intensivt de kommande dagarna. Borde ju börja titta på allt som skall läsas till mödravårdstenten också, vilket inte är lite. Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort