...

Nu börjar jag verkligen sakna min lilla gubbstrutt igen. Vilken tur att det är onsdag redan i morgon så jag kan åka i väg hem till Lepplax i ett huj. I går var han inte så vidare populär efter att han sovit bort hela dan, men när jag ringde honom nu i kväll så höll han på och fixa med elkontakten som ska dras till kyl och frys och sen sa han att han nog skulle fixa med lite skivor i kväll också. Han kan om han bara vill... :)

Emma och Frida har varit hit en sväng och inspekterat Fritjof, han välkomnade dem med att släppa en rejäl bajskorv på mattan. Fint så. :) Sen fick vi fixat ihop ett litet arbete också, en vecka före dead-line. Är vi inte effektiva så säg.

Resten av kvällen har jag spenderat framför tv:n, med virknålen i högsta hugg. Snöade in mig på mormorsrutor och jag fick i hop till tre stycken bruna och fem orange innan garnet tog slut. Kanske någon gång i framtiden så blir det en babyfilt med lite retrostuk, men jag antar att de här rutorna kommer att ligga rätt så länge i min handarbetskorg och ropa på uppmärksamhet innan jag får skaffat mera garn i samma färger och dessutom virkat resten av de femtioelva rutorna.

Nu ska jag krypa till sängs, i morgon blir det att packa hela morgonen. Ska försöka få med mig så mycket som möjligt av alla kartonger vi har nedpackade i garaget. Lika bra att börja flytta sånt som man inte behöver här, så är det mindre jobb i slutändan. Godnatt!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort