Här i veckan

fick vi hem ett brev med en påminnelse om att vår husvagn skall besiktigas i år. Vi köpte den första sommaren vi tillbringade i Vasa och som alltid med gubben så har han svårt att hålla sig till det där som kallas lagom när det gäller införskaffningar. Vår husvagn är ett rejält åbäke med sju sovplatser om jag inte missminner mig. Tanken var att fixa upp den något fuktskadade husvagnen och sedan ha den att sova i när vi skulle tillbringa tid norröver. Rivandet gick bra och det mesta är väl uppfixat, men när det kom till att fixa ytmaterialet så hade tydligen gubbens motivation tagit slut, så den har stått i samma skick nu sedan dess. Jag var inte så där särdeles överförtjust i köpet överhuvudtaget och varje gång man påminns om att man äger den där husvagnen så börjar galenskaparnas "Man ska ha husvagn" snurra i huvudet på mig. Den här videon är oss i ett nötskal, min entusiasm över husvagnen är i det närmaste identisk med den som hon i videon utstrålar.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort