Skön kväll

Jag har haft en relativt skön kväll för mig själv. Ett skolarbete skrivet och inlämnat, ett glassberg inmundigat och en rejäl promenad avklarad. Det lockade att ta en ordentlig länk, men jag vet att det bara vore dumt i det här skedet. Mina knän börjar repa sig, men jag har fortfarande höger lårmuskel (musculus quadriceps femoris l. dx.) i oskick, jag antar att den är överansträngd. Så nu blev det en promenad i stället och stretchning i massor på det. Förhoppningsvis tar den sig så jag kommer i gång igen. Typiskt att det ska vara nåt sånt här nu när motivationen är på topp och flåset äntligen börjat förbättras. Jag måste försöka hålla mig borta från asfalten i fortsättningen, men det är inte det lättaste i den här stan. Känns lite dumt att köra iväg nånstans t.ex. till strandpromenaden eller så bara för en länk. Jag vet inte av nån promenadstig eller spånbana här i närheten.

Lille Fritjof har gjort stora framsteg i dag, han går och hoppar och busar som en galning. I bland hamnar Kira nog att uppfostra honom med lite hårdare tag, när han börjar gå överstyr. Sen ser han så kul ut, för så fort han kommer av mattan ut på golvet så blir han som bambi på hal is och benen bara slirar i väg åt alla håll. :) Har börjat jobba på med att få honom rumsren, han är nu så stor att han ogärna kissar i bädden, så nu har jag gjort så i dag att varje gång jag tagit honom ur korgen så har jag först satt honom på lite papper och då har han kissat där varje gång, duktig vovve eller hur! :) Man vill ju inte gärna att han ska kissa på mattan.

I dag kommer det sista avsnittet av en unge i minuten, det missar ni väl inte!?

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort