Hmmm?

Hur ser bloggen ut på er dator efter att jag bytt bloggdesign? Här hemma på vår dator så ser den ut som jag har "tänkt". Bakgrunden är grå med någon typ av ornamentmönster och sedan går rubrikerna i en lite grå/rosaaktig färg. När jag kollade min blogg från jobbets dator i natt så var bakrunden helt enfärgat ljusgrå, nästan vit och uppe till vänster stod "Marikas blogg" med liten och kursiv stil. Dessutom var alla färger riktigt bleka så rubrikerna syntes knappt. När jag kom hem igen var jag ju tvungen att kolla om den ändrat under tiden jag jobbade men här hemma på vår dator ser den ut som "vanligt". Konstigt?!
.
Vore tacksam om nån kunde säga hur det ser ut från deras dator så jag vet...
.
Har annars sovit gott som bara den efter vaknatt 1/3 och nu tror jag vi ska ta en sväng till höstmarknaden i stan. Ifall nån undrar över vad det blev för kran till toan i går så kan jag säga att det starkaste argumentet vann, nämligen priset. De som såg ut som jag önskade låg runt 400 € och det kan jag nog bara drömma om, så det blev en "halvsnygg" från Prisma till ett humanare pris. Helt ok den också även om den nu inte går helt i den stil jag hade önskat. Man får rätta munnen (eller ögonen?) efter börsen. :)
.
Ha en bra helg, min kommer som sagt att gå i arbetets tecken!

Kommentarer
Heidi

På min dator är texten svart, mönstret blått och bakgrunden mycket mörkt grå. Jag får verkligen anstränga mig för att kunna läsa vad du skriver. ;)

2011-10-14 @ 16:12:11
Kusin Anna

Man får typ migrän eller epilepsi tå man försöker läsa :) Ser lika ut som för Heidi...

2011-10-15 @ 10:51:43
Mariana

Igår såg e ut som dömhe ade beskrivar, Idaa har du ljusgrå bakgrund, upp ti vänster star e marikas blogg me heilt vanli bokstävre, rubrik i ljusgrå o restn åv bokstävre svart :D

2011-10-15 @ 17:12:34
Anonym

... o heilvit bakgrund bakom all text du skrivar....

2011-10-15 @ 17:13:16
Linnda

För me sir e ut som du beskriver att du "hadd tänkt", me na mönster som bakgrund, och rubrike grå.. Men he bleiv du väl int na klokare åv... :)

2011-10-16 @ 22:57:25

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort