När jag skrev i min blogg

att jag kanske hamnar att pruta lite på nattsömnen den här veckan, så var det inte på det här sättet jag menade. Här sitter jag nu med ögonen som två runda klot, de vill absolut inte stänga sig och börja sova. Efter att ha försökt somna i över två timmar så gav jag upp och satte mig här i köket med datorn. Vet inte om jag börjar komma in i en "sova dåligt" period igen pga all stress eller om det är mina vaknätter från i helgen som spökar ännu. Jag hade lite svårt att somna i går också men inte alls så här svårt och jag hade ju ändå klockan på nio i morse för att inte sova bort hela dagen. Suck!
.
Jag hoppas verkligen att sömnen inte börjar krångla, det har varit rätt så bra en lång tid nu, men för tillfället har jag en massa saker som "hänger" över mina axlar. Det är en massa saker som vi ska ha fixat på huset, man ska ge järnet på praktiken och vara fokuserad för att hinna ta in allt man lär sig och sen har jag det där arma examensarbetet som spökar i mina tankar. Sen är det alla andra saker till ännu, sånt som hör till vardagslivet och som man på intet sätt vill pruta på eftersom de ger en sådan livskvalitet.
.
Jag ser verkligen fram emot att få färdigt skolan, det börjar kännas nu att man har kämpat på utan nån längre paus i snart tre och ett halvt år. Om åtta och en halv vecka börjar mitt sista jullov. Efter det är det bara det "sista" av allt i skolan eftersom jag då startar det sista året. Ni kan aldrig tro hur mycket jag väntar på december 2012, då man förhoppningsvis får betyget i handen och kan titulera sig barnmorska. Nå, den som väntar på nåt gott...
.
Hoppas att ni sover gott åtminstone, här börjar jag snart fundera på vad jag ska ta till för huskur för att få min hjärna att varva ner så pass att jag får tag i någon sömn.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort