I morgon

är det dags för något roligt. Min kära syster yster med tvillingar i magen ska på ultraljud och eftersom polikliniken ligger bredvid avdelningen där jag jobbar/praktiserar så ska jag få komma och titta jag också. Det ska bli så kul att få se de små liven!
.
I dag bakade jag bullalängder med vaniljfyllning, men jag min klåpare brände två av tre längder, så dit for det mesta av dagens mödor. :( Så kan det gå.
.
Nu ska jag dock dyka i sängen, mitt sömnkonto är så vansinnigt på minus redan den här veckan så om jag inte gör nåt åt det snart så tror jag att det slutar illa på sätt eller annat. Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort