Morr

Mitt glada humör(?) och min "det ordnar sig nog" känsla som dominerat den sista tiden fick sig en ordentlig törn i går och mitt tålamod vad gäller min skola och utbildning börjar vara på sista versen. Jag kommer inte att gå in på några desto närmare detaljer här men om jag ska vara riktigt ärlig så måste jag säga att jag inte skulle rekommendera Novia som utbildningsalternativ åt en endaste själ. Just nu står det mig upp i halsen och jag hoppas att det inte kommer mera bakslag nu för det vet jag ärligt talat inte om jag orkar med. Ååh, vad jag blir irriterad!!!

Kommentarer
Nina

Kämpa på Marika, det kommer nog gå vägen när du e så duktig! Hoppas du fick gosa med de små gossarna ikväll. :)

2012-02-02 @ 20:50:05

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort