Nu är det slut på det roliga

Semestern är över och om knappa tre timmar ska jag igen infinna mig på jobbet. Trots att vädret i sanning kunde ha gjort bättre ifrån sig med tanke på att jag inte haft ledigt i juli på 4 år, så har det ändå varit otroligt skönt med en andningspaus här mitt i sommaren. I går blev det husmålande hemma hos mina föräldrars och sviterna efter detta (i form av gula färgfläckar här och var på händer och armar) sitter kvar. Jag fick umgås med de sötaste syskonbarnen i världen och vi sprang och sprang och sprang och jag bara undrar om inte batterierna tar slut i dem nån gång? Kevin börjar bli riktigt snabb och han orkar varv efter varv medan hans tjocka otränade moster kommer flåsandes efter. Moah var inte illa hon heller och det var svårt att inte dra på mun när hon kom springande längs vägen och ropade "Fortare!" "Hååålt!" åt sig själv, som om det skulle hjälpa. :) 
 
Nu ska jag tvätta lite kläder så jag nu får gjort nåt nyttigt innan det är dags att åka till jobbet. Sen borde man väl fundera på nåt ätbart också i nåt skede. Hoppas på en relativt lugn kväll på jobbet så man inte kastas huvudstupa in i nåt kaos. Ha en skön onsdag! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort