Det närmar sig

om en knapp timme ska jag skriva LoVe-tent. Behöver jag säga att jag är lite nervös? Dessutom så har jag ingen miniräknare att ta med mig, vi hade tre stycken här hemma, men alla är från den gamla goda tiden (när man gick i Sursik/ Yrkes) så ingen av dem hade fungerande batterier. Det blir att ta till samma metoder som på den riktigt gamla goda tiden och räkna med papper och penna. Men det ska nog gå bra det med. Räknandet är jag inte det minsta nervös över. Det brukar gå bra, det är värre med alla hundrafemtioelva biverkningar, interaktioner och farmakokinetiska assoiationer. Typ. Ni kan ju vara snälla och hålla tummarna.
.
Jag har lovat mig själv att om jag klarar alla fyra tenterna så ska jag belöna mig med en godispåse. Jag tror jag ska söka fram den största i stan. ;) Sen ska jag köpa hårspray också, har ju haft så långt och tungt och trist hår som inte har gått att "frisera" för fem penni. Nu när det äntligen har lite liv igen ska jag försöka ta tillfället i akt och ha ner håret lite mera. Börjar bli lite trött på att jämt ha upp det i hästsvans eller liknande. Sen håller väl friseringsorken i sig en vecka eller så på sin höjd och så är det samma visa igen... ;)
.
Hårt på gång med dränerandet by the way, tummen upp för min duktiga gubbe som ringer och ordnar och hämtar och gräver och spikar och jag vet inte vad. Det ska bli en sån lättnad att ha det här spektaklet ur världen så ni kan inte förstå. Sen väntar bara resten av båtrenoveringen innan vi kan börja njuta av sommaren riktigt på allvar. Ha det gott!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort