2 days to go

I dag steg jag upp strax efter åtta. Jag kommer inte ens ihåg när jag senast skulle ha gjort det på en ledig dag. Jag är definitivt ingen morgonmänniska. Skrev klart min inköpslista, åkte in till stan, handlade en rågad kundvagn med både det ena och det andra, kurvade via min syster yster (a.k.a. THE tårtmaker) med ingredienserna till tårtorna, kramades snabbt med några syskonbarn och sen hem igen. Rensade ur kylskåpet och städade det, in med allt man handlat, ut på bakgården och slipa hyllorna som jag målade i går, måla dem ett varv till, in, sitta en stund och pusta.

Nu ska jag baka chokladmuffins, men allra först ska jag ner i källaren och veva i gång tvättmaskinen. Så fort jag pustat klart. Man ska inte förta sig när man inte är van... :)
 
 
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort