Host host

Nu blir jag alldeles uppgiven på mina förkylningar. Vaknade i morse igen med täppt näsa och halsont. Vad är det - tre veckor sen senast kanske. Borde vara min femte förkylning sedan juli så nu känner jag verkligen att det får räcka! Vitaminer äter jag och motionerar utomhus flera dagar i veckan, så det borde inte vara brist på varken frisk luft eller vitaminer. Det blir att ta till en dunderkur med honung och halstabletter och hoppas att det är snabbt övergående. Jag undrar om jag inte snart börjar ha varvat alla virus som går så i något skede borde man ju bli immun skulle man tycka. :(
 
I kväll jag och min kära mor haft pepparkaksbak med Kevin, Moah och Teah. Duktiga små bagare hade vi med oss så på en timme var vi klara. Alla pepparkakor var väl inte lika vackra, men gjorda med äkta smör och kärlek så smakar allt bra. :) Nu känner jag mig dock lagom tung i huvudet så det blir nog en tidig kväll här hos oss. Tre veckor kvar till julen, helt otroligt vad tiden går!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort