Inbyggd väckarklocka

När jag gick och lade mig i morse efter att ha avslutat min tredje och sista vaknatt så tänkte jag för mig själv att jag ska sova till en tvåtiden ungefär. Dock satte jag ingen klocka på ringning eftersom väckningsljudet hör till några av mina främsta hatobjekt. I stället slog jag upp ögonen av mig själv, si sådär ganska exakt klockan 13:57. Dock vågar jag inte lita på den inre väckarklockan när det gäller att komma sig upp till morgonskifte. :)
 
Nu borde jag ha två lediga dagar framför mig, sedan två morgonskiften, sedan väntar en helg med lite program utöver det vanliga. Det ser jag fram emot! :) Nu borde jag på något vis orka göra något åt all den snö som vräkt ner i helgen, tror ni att den flyttar sig själv från gårdsplanen och till snödrivan om jag ber den vackert? 
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort