Vissa nätter

är det inte utan att man ifrågasätter sitt karriärsval... Jag var fullständigt död när jag äntligen fick slänga mig i sängen i morse och somnade som en stock. Kira var dock mindre populär när hon började gnälla och vanka av och an i rummet där vid tolv. Jag hade nog behövt minst en timme eller två till, trots att jag bara hade en vaknatt den här gången. 
 
Håhå, få se om den här dagen blir till något. Är trött, har huvudvärk och känner mig hungrig som en varg. Sen borde "någon" dammsuga här hemma och veckohandla. Önskar att jag kunde strunta i dammsugandet men tyvärr gjorde jag det redan förra veckan så nu närmar sig dammtussarna råttstorlek. Ingen fantasi har jag heller vad gäller matlagningen, så då är det genast värre att veta vad man ska handla. 
 
Gnäll, gnäll, gnäll... Den som är någorlunda vettig förstår att hålla sig undan mig i dag... ;) 

Kommentarer
Anonym

Hej!Fundera var du hittat mönstret till babyfilten du hade gjort här tidigare...sko vara sugen att virka en sån :)

2013-09-06 @ 15:25:55

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort