Hej igen!

Jag lever.
Nätt och jämt.
.
Huset förfaller.
Motionerandet åsidosätts.
Gubben likaså.
.
Snart.Är.Det.Dock.Över.
.
Lämnade precis in min sista hemtent. UA är rätt så långt på väg att bli klart och bara jag får skrivit och ivägsänt mina BB-praktikdokument så får jag koncentrera mig på rådgivningspraktiken, hemmet och gubben en stund igen. Det är lite väl intensivt nu känner jag men jag ser fram emot att det ska bli lättare, förhoppningsvis redan till helgen. Tills dess blir det sparsmakat här på bloggfronten också, ber om ursäkt, både i efterhand och förväg.
.
Nu - volleyboll. Missade förra veckan så nu ser jag fram emot kvällen som aldrig förr.
Ha en fin onsdagkväll!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort