Måndag

I dag inleds min sista vecka på förlossningspraktiken. Det har varit så otroligt intressant och lärorikt och roligt och jag vet inte allt, kan inte förstå hur tiden har kunnat rusa i väg så som det gjort. I fredags hade vi ju min utvärdering och det gick riktigt bra så den saken behöver jag inte längre fundera på.
.
Har haft en makalöst skön LEDIG helg! Motionerat, vilat och umgåtts med familj och vänner. Bättre än så får man det väl inte. Nu väntar ett tandläkarbesök, fick rätt så snabbt tid för en vanlig kontroll och jag hoppas att mina gaddar är någorlunda hela. Efter det hoppas jag hinna med en promenix innan det är dags för kvällsskifte.
.
En skön vecka till er alla!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort