Påsklördag

Avslutade min förlossningspraktik i torsdags och nu är det "påsklov" som gäller. Har dock lovat mig i jobb på måndag morgon, annars hade det blivit riktigt långledigt för min del.
.
Dagen har inletts med veckostädning och påskhäxbesök av ca 12-13 häxor så här långt. Roligt att de vågar sig hit i år, i fjol hade vi ju ännu inte riktigt flyttat in på riktigt även om gubben nog bodde här rätt så mycket så då var det bara Kevin och Pontus som kikade in. Nu är gubben i väg på loppisrunda och jag ska försöka mig på att få ihop till mina praktikdokument. Å hej å hå.
.
En välsignad påskhelg åt er alla. Det var för oss!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort