Måndag

Det är måndag, men det känns inte så. Jag påbörjade ju min arbetsvecka i förrgår så jag har hunnit långt redan. :) Dagen har inletts med promenad, obligatorisk eftertvätt av smutsig hund och så har jag börjat kika lite på materialet till sommarens love-tent. Jag har ju redan nämnt att jag ska (åtminstone försöka) få iv-rättigheter i sommar och där ingår ju en läkemedelstent med alla möjliga saker som man borde kunna. Jag har nu fått mina "pluggrättigheter" så jag slipper in på materialet via nätet och kan börja plugga. Har tänkt använda mig av milt tvång och fösa in lite information i taget i min stressade alzheimer-hjärna och hoppas att det sitter sedan när det gäller.
.
Nu ska jag fundera på nåt ätbart innan det är dags för dagens praktikpass. På fredag kommer troligtvis min lärare på utvärdering, det blir spännande, även om jag nog tror att det går bra. Jag har åtminstone fått jättebra feed-back under hela tiden och av flera av de barnmorskor som jag blivit handledd av så jag hoppas att de varit ärliga, så jag undviker att få något oväntat mot ögonen sen under utvärderingen.
.
Nä, nu mat. Tror det blir kycklingfiléer med sallad i dag. I går blev det lax, tror att resterna från i går får bli kvällens middag. Önskar att nån kunde planera mina veckomenyer, det blir lite dålig variation här mellan varven. Det finns så mycket annat att sätta orken och energin på.
.
Ha en fin vecka - det är redan sista veckan i mars, på söndag är det dags för aprilskämten! ;)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort