Fredag

Guten morgen, eller vad det heter.
Dags för veckans sista arbetsdag, eller vänta nu... Vi fortsätter visst i samma stil hela veckan ut. Veckans sista rådgivningsdag i allafall. Tur att det åtminstone är lite variation i mina arbetsuppgifter. :)
.
I går borde jag ha städat och bakat men orken tröt så nu blir det att ha eld i baken när jag kommer hem eftersom det är dags för klassträff här hos oss ikväll. Hoppas att alla kan komma. Jag kommer inte ens i håg när vi träffades senast. Gubben lovade dock dammsuga när han kommer hem och det är jag innerligt tacksam för.
.
Jag skulle egentligen på barnkalas i dag också men vi får se vilken tid jag kan sluta i dag, i värsta fall hamnar jag att skippa det. Nu ska jag dock plocka undan lite här i köket innan jag sticker i väg, så är det lite mindre att fixa efter jobbet.
.
Skön helg till er, njut alla ni som kan vara lediga!

Kommentarer
Mariana

Tyvärr har int formen återvänt na ännu till familjen östmans efter senaste magafar o feber+flunssa anfall! Vi tycke he e så kleent att bara hald på me eitt far i gango så vi provar me 2 olika fö att int e ska ga om fö hastot! :(

2012-05-04 @ 17:21:23

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort