Helgen

Hej alla!
Jag vet att det fortsättningsvis är rätt så trögt med uppdatering här på bloggen, men jag fortsätter att varva praktik, jobb och skolarbeten om vartannat så det finns inte så mycket tid över för annat. Nu har jag dock alldeles nyss sänt in mitt utvecklingsarbete till språkgranskning så det närmar sig slutet där med. Sen är det bara att korrigera det som bör korrigeras, skriva en opponentberättelse och framföra om två veckor. Efter det återstår bara praktikerna och de dokument som ska skrivas i samband med dem. Jag ser ljuset...
.
Den här helgen ska jag dock unna mig ledighet från allt vad jobb heter och åka i väg med gubben till Luleå. Det börjar bli ett knappt halvår sen senast även om det inte känns så länge sen. Ser fram emot en rolig helg i gott sällskap. Ska bara röja upp lite i köket först och packa ner det sista. Sen ska Kira på "sköito" till mina föräldrars så jag hoppas att jag hinner föra henne dit innan gubben kommer hem om cirka gurka två timmar.
.
En riktigt skön helg till er alla, snart är det sommar, ge inte upp hoppet trots att det regnar som om det hade betalt! :)
.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort