1 dag kvar

Det blev inte bakat några chokladmuffins igår, Teah ringde och ville ha mig ut på länk. Så det blev att byta om till träningskläder och styra kosan mot Esse. Sent hann det bli innan jag kom hem, så i dag fick jag istället snällt greppa vispeln och veva ihop en smet. Nu är 59 chokladmuffins färdiga, hyllorna till köket förhoppningsvis färdigmålade, (ska bara torka), och korgen med smutstvätt är nästan tömd. I kväll ska jag steka hamburgerbiffar så det står härliga till, måla lite skåpdörrar, och tvätta de sista fönstren. Sen är det bara att dammsuga och torka golven i morgon.

Problemet är dock att jag gjorde misstaget att greppa virknålen i går och nu skulle jag helst bara sitta i soffhörnet och virka så nålen glöder. ;) hittade en underbar blogg med en massa fina tips på virk- och stickmönster och jag misstänker att jag vet vad en stor del av min lediga tid i höst kommer att gå åt till...

Det verkar bli helt ok väder i morgon, vi får fortsätta hoppas på att nån regnskurar inte hittar hit. Även om terassen inte är klar ännu så är den nog så pass färdig av man kan vistas på den, så länge vädret tillåter. Nu ska jag fortsätta mina sysslor, misstänker det ska bli skönt med sovmorgon på söndag! :)

Kommentarer
Emma

Kan du tispa om bloggen du hittat?, söker efter något nytt handarbete nu till hösten! :)

2013-08-23 @ 20:50:02
Marika

Emma- den heter Så vitt jag vet. Kommer inte ihåg bloggadressen nu men testa googla kanske du hittar den, annars ska jag försöka skriva hit den när jag har iPaden i hand nästa gång. :)

2013-08-23 @ 21:06:13
Hemsida/blogg: http://kirasmatte.webblogg.se
Anonym

savittjagvetblogg.blogspot.fi

2013-08-24 @ 07:20:30

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort