Ännu mera typiskt...

När jag för en gångs skull är ledig när de ringer från BB och behöver inhoppare, då är jag ju sjuk. Är nu inne på fjärde dagen med fruktansvärt halsont och även om jag inte hade nån feber i morse så är jag nog inte i skick att fara och sköta några små nyfödingar. Suck! Jag saknar BB, kollegorna, jobbet, alla söta bebisar och alla nyblivna föräldrar. Barnmorskeriet måste nog vara världens bästa yrke!
 
I fall nån skulle ha missat det är jag ju inne i nån sorts handarbetsperiod för tillfället. Konstaterade också i går att jag skulle behöva en varm tröja till vintern och hittade det här mönstret på garnstudio.com. Vad tror ni om en dylik kofta? 
 
 
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort