"Jag har så gott som aldrig feber"

Det skrev den här kärringen två inlägg bakåt. Gissa vem som hade 38,3 i går innan jag gick och lade mig och vaknade nu med 38,6. Detta trots att jag går på maxdos paracetamol. Håhhå, man ska aldrig säga aldrig... 
 
Det som grämer mest av allt var att vi skulle få låna gubbens systers sommarstuga ute i skärgården hela den här helgen, det är ju villaavslutning på lördag, men hennes man skulle jobba i helgen. Jag hade sett fram emot att bara njuta av "skäriliv", bastubad och kanske ett dopp i havet, men med den här farten får jag väl nog glömma det. Surt, sa räven. 
 
Nu ska jag hinka i mig ännu en kopp med Finrexin och försöka få nån timmes sömn till. Ha en fin torsdag ni andra, hoppas ni får vara friska! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort