Typiskt eller typiskt?

I somras hade jag min första semester på fem år, jag var ledig från jobbet i 2,5 vecka och efter tre dagar vaknade jag en morgon med världens förkylning. Inte ens nässpray höll näsan öppen och kvällen därpå hade jag t.o.m. 38 graders feber. (Jag har så gott som aldrig feber). Så den största delen av semestern gick åt till halsont, snuva och hosta.

Jag slutade mitt andra nattskifte i morse och på min arbetslista är det inplanerat nästa skifte först onsdagkväll nästa vecka. En hel ledig vecka alltså, bara så där. Men- jag hade redan under gårdagen och natten ont i halsen och när jag vaknade nu vid 12 tiden så värker varje led i min kropp, halsen känns som om nån kört ner ett rivjärn i den och allt känns bara allmänt hopplöst. Nu får ju hela min lediga vecka gå åt till att försöka kurera sig. Även om en förkylning nu inte är hela världen, så känns det ju ändå surt. :(

Kommentarer
Evamaria

Äsch då...krya på dig! :)

2013-08-28 @ 13:43:06
Marika

Tack Evamaria!-

2013-08-29 @ 06:38:32

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort