Ett abrupt uppvaknande

så där på måndagmorgon. Min arbetsgivare har dragit åt svångremmen ordentligt så i stället för att börja jobba på BB om tre veckor står jag i stället helt utan vikariat. Så kan det gå. Har i all hast fått uppdatera min profil på vikariebanken och kan nu bara hoppas att det ordnar sig. Jag är lite ställd, måste jag säga, hade inte riktigt förväntat mig det här. Vi får se vart det leder, någon mening finns det säkert med detta också, även om jag har lite svårt att se det nu. 

Kommentarer
Sis S

Nej men vad surt! Men nog ordnar det sig alltid, en med så många utbildningar i bagaget som du borde ju inte gå arbetslös någon längre tid! Kram på dej, allt ordnar sig <3

2013-12-30 @ 19:52:32
Anonym

Nämen...ajdå! Så du har inget på 1:an eller 4:an nu i vår då ?

Svar: Näpp, på eittan var i räkna me att ja sko ti fyran som i va planera, så tid a di reij teiji all vikarie di bööva.
Marika

2013-12-30 @ 20:41:27
Anonym

Så tråkigt! Men på sätt eller annat ordnar det sig säkert. Kramar!

2014-01-01 @ 15:07:40
Lisen

Va, tråkigt...man märker nog att läget är osäkert nu för oss vikarier, hoppas det ordnar sig. Du är ju händig kvinna så :-)
God fortsättning på det nya året/ Lisen

2014-01-02 @ 11:05:19

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort