Kallt, ensamt och tråkigt.

Gubben jobbar kvällsskifte, ute kryper temperaturen ner mot femton minusgrader och jag sitter ensam hemma i soffhörnet och försöker mig på att färdigställa den sista julklappen. Försöker ha på lite ljus för stämningens skull men det hjälper föga. Hade det inte varit så kallt hade jag nog åkt till Kållby och hängt hos parenteserna men nu vill jag inte sätta mig i en kall bil och förfrysa på vägen dit.
 
Förkylningen maler på, lite bättre har det blivit, men lagom roligt att gå och snora på jobbet mellan alla patienter. Nå, ska jobba ännu i morgonkväll, sen borde jag vara ledig tills helgen. Förhoppningsvis börjar då både förkylningen och kylan ge med sig så jag slipper i väg på mina promenader igen, att sitta inomhus blir ju till ingenting. 
 
Hoppas ni fått en bra start på veckan! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort