Simhallen

I kväll ska jag och simma med två kusinvitminer. Hoppas på att folk ska vara så inne i sitt julstökande att de inte har varken tid eller lust att komma till simhallen, så slipper vi trängas med så många andra. ;)
I går fick jag äntligen fästat alla de där trådändarna som jag beklagade mig över, så för att inte bli utan trådar att fästa så påbörjade jag ett nytt projekt... ;) Bilder kommer kanske i ett senare skede, men eftersom det här också eventuellt blir en julklapp så får ni hålla er till tåls.
 
I morgon ska jag få spendera kvällen med min söta brorsdotter Teah. David ska på julfest från jobbet och så även mina parenteser vilket hade inneburit en ensam tråkig kväll igen, men nu får vi ju se till att hitta på nåt roligt Teah och jag i stället. Fint så! 
 
Helgen kommer emot i rasande fart, veckorna bara rusar i väg. Snart får vi igen byta år och börja lära oss att skriva rätt årtal. Det brukar kunna ta ett tag för mig innan det sitter. ;) Ha en skön torsdagskväll!
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort