What a feeling!

Efter fem låååånga år har jag äntligen nått ett efterlängtat mål. Jag har SEMESTER!! Dessutom betald sådan, det är ju helt otroligt! Nu ska jag njuta av 2,5 vecka ledigt och jag hoppas på att hinna med lagom mycket jobb på hemmaplan och lagom mycket ledigt och väldigt mycket vackert väder. ;) 
 
Vill samtidigt passa på och tacka för era kommentarer, det är roligt med respons mellan varven. Sen är jag riktigt nyfiken på vem min anonyma vän är. Eftersom jag kan se IP-adressen på alla kommentarer så ser jag vilka du har skrivit, men jag har ingen aning om vem du är. Inte för att det spelar någon roll, men jag vill att du ska veta att dina kommentarer gör mig glad. Tack! Och tack alla ni andra också. Era kommentarer, peppningar och gratulationer gör min dag! :)
 
Nu ska jag återgå till mina nördsysslor. (Läs filtvirkandet...) håller på med världens bautafilt och jag närmar mig halvvägs, but it's a loooong way to go. Jag lovar att visa när (och om) den blir klar. En skön helg alla ni fina därute! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort