När andra tar helg

då inleder jag min arbetsvecka. Har varit ledig sedan jag slutade vaka på lördagsmorgonen och nu ska jag snart i väg till kvällsskifte. Sen går hela helgen i arbetets tecken, så förvänta er inga stordåd här på bloggen. Jag vet att jag har bloggat otroligt dåligt det senaste halvåret, och jag tycker själv också att det är tråkigt eftersom bloggen ju fungerar som mitt extra minne. Jag tycker själv att det är roligt att läsa bakåt och minnas saker jag annars säkert skulle ha glömt. Av diverse orsaker har det blivit mindre bloggande nu, men vi får se hur det blir framöver, kanske blir det roligare igen småningom, men jag vågar inte lova något. Roligt att ni ändå är flera stycken som kikar in här mellan varven, fast jag mest har det ena och samma att komma med.

Nåväl, nu ska jag ställa mig i ordning för jobb, första skiftet på "nygamla" avdelningen väntar.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort