Spontanitet

Finns det inte så värst mycket av i mitt liv, men i helgen blev det ändå en spontantripp till Haparanda med mina föräldrar. Jag kom hem med två par nya skor, kuddar till vår bäddsoffa, lite smått och lite gott. Vi startade sent på fredagskvällen och var hemma igen vid halv sju på lördagskvällen, så det var inte fråga om någon lång resa men det var ett roligt avbrott från vardagen. 
 
I går firade vi våra mödrar och umgicks med söta syskonbarn och i ett huj var min lediga helg över. För en stund sen bokades det in ett par jobbpass på BB nästa vecka och veckan därpå. Oj, vad roligt det ska bli! Först ska jag bara överleva den här veckan, med bara en ledig dag. Ska alldeles strax iväg till första kvällsskiftet för veckan, sen  är det ännu två av den sorten, ett morgonskifte och en natt. 
 
Till all lycka bryts vardagslunken av med en efterlängtad tjejträff i morgonkväll. Ser fram emot att träffa mina fina vänner igen och utbyta lite livsvisdomar. 
 
Nu - jobb. 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort