Pysselkväll

I kväll ska det bli pysselkväll tillsammans med min kära mor, mina systrar och mina svägerskor. Jag har tänkt pröva mig på att göra en dörrkrans så jag har varit och samlat lite granris och kottar och lite inspiration från nätet. Jag har inte kommit mig för att göra någon krans tidigare, så det ska bli intressant att se vad det blir för resultat av det hela. Sen har jag lovat instruera Soffi i virkandes ädla konst också, vi får se hur det går. Mina pedagogiska färdigheter kan man nog med all rätt ifrågasätta. ;) 
 
V hade en pysselkväll i fjol också, men vad jag minns av den gick den mest ut på att äta gott. Vi får se om vi lyckas bättre i år. Haha! Skön måndag på er alla, hoppas ni inte blåste bort i helgens storm! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort