Rainy day

Jag lovade gubben att dammsuga i dag bara vi hjälptes åt att plocka undan i går, så nu slipper jag väl inte undan är jag rädd. ;) Ute regnar det som om det hade betalt så jag har ännu inte beslutat mig för om jag ska strunta i dagens promenad eller om jag ska söka fram regntäta kläder. Vi får väl se vad jag orkar med efter avslutad dammsugning. 
 
I natt ska jag vaka igen. Det har blivit många vaknätter de här senaste tre veckorna, ibland har jag inte ens hunnit ha någon vakledighet utan haft nytt nattskifte eller kvällsskifte dagen efter avslutat vak. Det börjar kännas, måste jag nästan medge, men hoppas jag hinner vila ordentligt nu efter de två kommande nätterna. Det är inget vidare för kroppen (eller knoppen) det här att svänga dygnet av och an stup i kvarten. 
 
Nä, nu ska jag greppa dammsugaren och ta en svängom med den, sen får vi se vad dagen bjuder på. Ha en fin onsdag!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort