Sorry

Här har det blivit glest mellan inläggen. Har jobbat mycket den senaste tiden, extra skiften både på BB och 1:an så mina många lediga dagar jag skulle ha under den här perioden med 50% arbete har jag inte sett så mycket av. Hoppas det känns bättre när lönen kommer åtminstone. :)
 
En helgtripp till Luleå har vi ändå hunnit med för en dryg vecka sen och det var lika roligt som alltid att få träffa M&M och deras söta ungar. På programmet stod både dop och 30-årskalas utöver den traditionsenliga shoppingen så det var rätt så späckat program under de få dagarna vi var där. Att en ny vinterjacka och två par skor fick följa med mig hem kändes inte heller fy skam. :)

I dag är jag dock ledig. Det var en vecka sen sist så det känns riktigt skönt. Jag ska alldeles strax ta vovven med mig på en skön promenad i ett vinterkallt Lepplax. Skön tisdag på er!


Kommentarer
Joanna

Har saknat dina inlägg och fortsätter sakna våra tjejträffar... Vi borde verkligen ta tag i dem! :)

Svar: Absolut! Ja har faktiskt tänkt på i fleir gang dähä senast tiin, sko vara så kul att råkas!
Marika

2013-10-22 @ 20:35:16

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort