Badminton

Eftersom jag är ledig i dag och min lillebror hade kvällsskifte så kom vi överens i går kväll om att träffas för en timmes badmintonpass i dag. Redan klockan nio dessutom, så jag har riktigt varit uppe med tuppen trots min ledighet. ;) det kändes liite trögt nog när klockan ringde, men när vi väl kommit oss i väg och börjat på så var det riktigt roligt. Vi spelade ett par gånger för ett par år sedan när jag under en praktikperiod bodde hemma hos mina föräldrar och han inte hade gift sig och flyttat hemifrån ännu, men lite ringrostig var jag nog allt. 
 
Nu är jag dock alldeles slut i min högerarm, knappt att jag orkar lyfta den för att skriva på iPaden. Få se hur det är om några dagar. I morgon har jag tänkt åka till studioZ för ett träningspass för stadens anställda. Man får ju passa på och utnyttja alla förmåner man har, när lönen minskar så drastiskt som den gör de närmaste månaderna.  Nu ska jag först bara fundera ut vad jag ska äta som lunch. Känner att jag är hungrig som en varg, men som vanligt lyser matinspirationen med sin frånvaro. Förra veckan var jag faktiskt ändå rätt så duktig på att kocka, men nu har idéerna dessvärre tagit slut. Veckans middagar är inplanerade, men luncherna fattas. Hmmm, kanske en tonfisksallad, när jag tänker efter? 
 
I lördags var vi på min storebrors 30-års kalas. de hade ordnat det så fint med höstdukade bord på utsidan,  maten var fantastiskt god och vädret visade sig från sin bästa sida. En fin kväll i goda vänners lag! Jag är så tacksam för min fina familj! 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort