Söndag

Hela halva dagen har spenderats i Vasa, har precis kommit hem och ska vila en stund. Har sovit så otroligt lite de senaste nätterna och har inte förstått varför, innan det slog mig i morse att det måste vara pga av all Finrexin jag druckit de senaste dagarna. Det är ju en hel del koffein i det och jag som aldrig dricker kaffe och väldigt sällan te, är otroligt känslig för koffein. En klunk energidryck får mig att ligga sömnlös i timmar.

Nu känns det nog dock som att det inte finns en gnutta koffein i min kropp, vill bara sluta ögonen och sooooova. Det värsta halsontet börjar dessutom släppa, skönt! Hoppas jag klarar mig undan det värsta snorandet den här gången.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort