Hej hej, hemskt mycket hej

Jag vet att jag är usel på att uppdatera här, men jag kommer mig inte riktigt för. För ovanlighetens skull har jag blivit förkyld igen (6:e gången på 8 månader...). Har haft en ledig dag som jag hade tänkt att skulle ägnas åt att få huset städat, men orken har inte räckt till. Jag ska se om jag åtminstone skulle få dammsugit övervåningen i dag, så lämnar inte allt ogjort. Tänkte dock först plita ner ett par korta rader för att göra er påminda om min existens. Hoppas ni har fått en fin start på februari, jag tycker det är skönt att den värsta kylan lagt sig för ett tag. Hade ju tänkt börja motionera lite flitigare igen, men nu sätter ju sig snuvan på tvären. Mitt motionerande är som dömt att misslyckas, är det inte det ena så är det andra som sätter stopp för mina stora planer. Ursäkterna finns det gott om, ;)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort