Rik på vänskap

Jag har en vän som förgyller mitt liv något oerhört. Vi har så mycket gemensamt och vi kan dela allt med varandra. Den här vännen är en sån som dyker upp på kvällskvisten med en tulpanbukett när hon tycker att det är för länge sen vi setts och som inte bryr sig fast man möter med rufsigt smutsigt hår och dammsugarskaftet i ena handen. Det här är en vän som finns där i vått och torrt, som gläds med mig när jag är glad och som tröstar och ber för mig när det är motigt. Jag har på inget sätt förtjänat en vän som hon, men är innerligt tacksam över att hon finns i mitt liv. Fanns det flera av hennes sort vore världen en mycket bättre plats för många.
Tack för att du finns i mitt liv!
 
 
 

Kommentarer
Mia

Nåmen, vilka fina ord! Ja var ju nästan tårögd samtidigt som ja kendä me alldejles ovärdig. Är också tacksam att ja får ha en vän som du!! Du är värdefull!

2014-02-07 @ 20:26:21

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort