Det ordnade sig!

Efter att ha levt en dryg vecka i spänning vad gäller jobbsituationen så lyckades min förman ordna ett 50% vikariat åt mig så jag får fortsätta på 1: an. Jag är så tacksam att allt ordnade upp sig, nu kan jag andas lite lättare igen. Gud är god och min förman en ängel utan vingar! Nu ska jag försöka få nån timmes sömn till, har jobbat en natt av tre och borde alltså orka två till. 
 
Vi har varit på Sverigeresa i en veckas tid. Från nyårsafton och till fredagsmorgon fick vi än en gång gästa gubbens bror och hans familj. (Tack än en gång!) Från fredag till söndag deltog vi i LBK:s nyårsläger i Vännäs med en hög fina ungdomar. I går morse tog vi färjan över från Umeå, hämtade upp Kira, besökte mina föräldrar och sen fick jag direkt när vi kom hem ställa mig i ordning för nattskifte. Ni kan tro att den egna sängen var efterlängtad när jag kom hem i morse! Nu är det bara det tristaste med resandet kvar, nämligen uppackandet och klädtvättandet. Men som sagt, först ska jag sluta ögonen en stund till. Zzzzzz...

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort