Äntligen blev det sommar!

Ljuvlig värme och strålande sol. Gårdagen tillbringades ute på sjön med svärfars "tuffare" och vi njöt i fulla drag. Kira upprepade fjolårets midsommardopp och hoppade i sjön från båten mitt under färden. Lyckligtvis förstår hon att simma i kapp och det är lätt att fiska upp henne i flytvästens handtag, men jag vet inte varför hon gör det för hon är inte annars sådär överförtjust i att simma. 

Vi hann både via mommos villa där min moster L och hennes familj höll hus och via gubbens systers villa. Vid hamnen träffade vi Moa och Melker som varit ut till villan med mommo och moffa. Så vi hann träffa både en och annan bekant under dagen trots att vi mest puttrade runt i sakta mak. Mina axlar fick sig dock en rejäl bränna. Tänk att det varje år är samma sak, borde man inte ha lärt sig vid det här laget? 

Nu ska jag börja packa åt gubben min, bara några timmar tills han sticker iväg igen. Håhhå. Nå, nu är det "bara" 12 nätter kvar tills han är hemma på riktigt. Och då är det nog länge tills jag släpper iväg honom igen! 

Sköna varma sommardagar önskar jag er!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort